Ozan Köyü-Foto Galeri

Ozan Köyü (Ozan Köyüne ait fotoğraflarınızın yayınlanmasını istiyorsanız  mail adresimiz : ozanlilar@gmail.com  ... fotoğraflarınızı bekleriz)

  (www.ozanlilar.tr.gg)

 

 















tohma çayımeçit















SON DURAK!















































ÖZKAN'IN EVİ



DUT

PATİK-ŞEKERPAREKURU DUT

ISGARTA

KAYISI ÇEKİRDEĞİ
2009 Temmuz ayında Ozan Köyü

 OZANKÖYÜ  İ.Ö.O
 





Bu sayfa hakkındaki son yorum:
Yorumu gönderen: ömer kadıdoğlu( azrailin_torunu44hotmail.com ), 18.10.2013 15:44:00:
herkesin kurban bayramını kutlarım

Yorumu gönderen: miraç ( the_gs-1905hotmail.com.tr ), 15.11.2012 14:04:39:
sitedeki resimler güzel ama yani resim ekleselerdi daha güzel olacağını düşünüyorum güle güle diyiyorım

Yorumu gönderen: enes( karakule_mert_31hotmail.com ), 12.02.2012 15:09:05:

Yorumu gönderen: ömer Doğan( azrailin_torunu44hotmail.com ), 15.01.2012 12:44:07:
site çook güzel olmuş.emeği geçenlere teşekkürler.ama bir şikayetim var.neden kadıların fotoğraflarıyok. Ayıp olmuyomu.Bizde o köyün insanıyız.

Yorumu gönderen: büşra özdemir, 07.11.2011 14:21:50:
herkesin kurban mayramı kutlu olsun

Yorumu gönderen: erol korkmaz( erolkorkmaz.hotmail.com ), 05.10.2011 15:51:17:
bu siteyi hazırlayıp sunanlara çok teşekür ederim

Yorumu gönderen: yunus özdemir( yunusozan_44hotmail.com ), 11.06.2011 14:13:16:
mehmet abi gerçekten çok güzelolmuş elinize sağlık abi emeği geçen herkese çok teşekür ediyoruz. bütün ozanlılara afyonkarahisardan selamlar... ;

Yorumu gönderen: tuğba özdemir( sensizdim44_44hotmail.com ), 15.02.2011 12:02:35:
evimiz ne hale gelmiş

Yorumu gönderen: tuncay çelik( tuncay_celik_1907hotmail.com ), 06.02.2011 14:58:11:
slm arkadaslar fotolar cok guzel cıkmıs ama bizde ozan baglıyız neden keslerin fotoları yoktur eklersenız seviniriz bu arada emegınıze saglık (KARA MEVLÜDÜN TORUNU)

Yorumu gönderen: şahin korkmaz( olayyer-sah-n44Windowslive.com ), 26.01.2011 09:33:35:
ellrinize sağlık sayfayı yeni keşfettim teşekkür ederim

Yorumu gönderen: erol( eroldogan444hotmail.com ), 22.01.2011 11:18:31:
kadılarsız ozan ozan değildir hani kadıların resimleri

Yorumu gönderen: miraç( mirac_44_gshotmail.com ), 04.01.2011 20:03:44:
bu site süper olmuş emeği olan herkeze cok teşekkür ederiz

Yorumu gönderen: mustafa alcık ( mustafa44_2244hotmail.com ), 30.12.2010 18:15:29:
selam ozan koyu tum tohma boyuna selam lar

Yorumu gönderen: memet dogan( memo_dogan_44hotmali.com ), 23.12.2010 11:58:31:
sitede hiç bir degişiklik yok aynı duruyo biraz degişilik olsa yeni resimler iyi olur

Yorumu gönderen: hakan bulut( hknblt44hotmail.com ), 12.12.2010 20:46:55:
slm 2002-2003 te köyünüzde ilköğretnelik yılımı yaptım.. çok güzel günlerdi.. herkese slmlar...

Yorumu gönderen: büşra, 31.10.2010 10:32:16:
slm gerçek çok güzel olmuş

Yorumu gönderen: yüksel çelik( yükselicelikhotmail.com ), 16.08.2010 23:48:07:
kardes resimler güzel olmus emegine saglık yalnız biraz darıldım ben kesler nahiyeside ozana baglı yani bizde ozanlıyız ancak bizim köyün resimleri yok üzüldüm saygılarımla kara mevlüdün torunu

Yorumu gönderen: fatih özdemir( ozanfb1306hotmail.com ), 15.08.2010 19:42:40:
yaşasın ozan >

Yorumu gönderen: YaSiN GENC, 18.06.2010 19:02:52:
ONUR un olduğu sitede ben yokum ozanlılar

Yorumu gönderen: EROL GENÇ( erolgenc44_hotmail.com ), 15.06.2010 16:52:05:
hepinize selamlar gururluyum çünku sizlerle aynı köylüyüm hepinizin allahına kurban şuan çok duyguluyum çünkü köyümü ve köylülerimi gördüm sizler beni tanımasanızda ben hepinizi biliyorum hepinize saygı ve sevgilerimi gönderiyorum

Yorumu gönderen: ÖMER ÖZDEMİR( ESMER_ALÝ_44HOTMAÝL.COM ), 03.06.2010 08:40:20:
MEHMET ABİ OZAN KÖYÜ RESİMLERİ GÜZEL OLMUŞ

Yorumu gönderen: Alperen Doğan گ۱۹۵ ⎝⏠⏝⏠⎠ ( alper_dogan_44hotmail.com ), 31.05.2010 07:35:56:
Sitemiz güzel olmuş yapımında emeği geçen herkese teşekkürler. Ama daha güzel de olabilir çalışmalarınızın devamını dilerim. Bu seneki mıdıder futbol turnuvasında da inşallah OZANSPOR birinci olur. OZANSPOR a başarılar...

Yorumu gönderen: HaRuN-GENÇ( derebeyi_harunhotmail.com ), 23.05.2010 12:23:17:
site harbiden süper olmuş elinize sağlık

Yorumu gönderen: vahap özdemır( turkuaz_44mynet.com ), 18.04.2010 22:40:45:
2010 mıdıder futbol turnuvası bu senede lnsallah bızım olacak sıtedekı resımlerımız az ama zamanla resımlerımızın devamı gelecek bu arada samahspor sampıyon olacak ben erdogan türk yarı ozanlı yarı samahlı ıyı sınırlenmeler

Yorumu gönderen: büşraözdemir( ozanköyü ), 06.04.2010 07:52:54:
slmgerçektençokbeğendimhamzalar

Yorumu gönderen: ömer dogan( azrailin_torunu44hotmail.com ), 02.12.2009 19:57:04:
herkesin kurban bayramı kutlu olsun

Yorumu gönderen: Mehmet Özdemir( mehmetozdemir2005gmail.com ), 28.11.2009 23:40:04:
Sayın Halil Hocam, Ben Ozan Köyünde çalıştığınız dönemde öğrencinizdim. Size ve Ailenize Selamlar Saygılar, Hayırlı uzun ömürler dilerim.. Kurban Bayramınızı Tebrik ederim... Ben Mehmet Özdemir İstanbul da Fizik Öğretmeniyim. Sizi ' Ben Burdur u çok özledim' türkünüzle hatırlıyorum ve hiç unutmadım unutmadık... Hocam Kendinize iyi bakın görüşmek dileğiyle hayırlı günler dilerim...

Yorumu gönderen: halil şahin( halil.sahin15hotmail.com ), 21.11.2009 21:22:22:
selam aleyküm burdurluyum köyünüzde görev yaptım 30 yıl önce okulunuz çok güzel olmuş köyünüz çok gelişmiş herkeze selamlar....

Yorumu gönderen: u.d.a.q( u.d.a.qhotmail.com ), 18.11.2009 21:39:29:
vay vay vay siteye bak hele ne manyak olmuş ha ben kadılardan uğur doğan böyle bi site açmay bende düşünmüştüm ama olmadı tbrlr

Yorumu gönderen: ömer dogan kadıogulları, 11.11.2009 18:16:27:
resimler cok güzel ama kadı larla ilgili hiç bişe koymamışlar sag olsunlar herkese saygılar



Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsmin:
E-mail adresin:
Mesajınız:

ANKET
 
Bu websitesinin sahibi "Top liste" ekstrasını daha aktive etmemiş!
Reklam
 
 
 

=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=
54.163.70.249 ---------- 16